077-2307771

עורך דין מומלץ בענייני מזונות

קביעת סכומי מזונות שישולמו בין הורים שעומדים בפני גירושין הינו אחד השלבים המהותיים בתהליך ובמקרים בהם לא הצליחו הצדדים להגיע להסכמות ביניהם בענין זה, יש צורך בפניה לבית המשפט וקבלת פסק דין המורה על תשלום מזונות וסכומם. לשם כך חייב להיות בתמונה עורך דין בענייני מזונות, בעל נסיון וידע מקצועי אשר ידע מהי הדרך הנכונה ביותר לפעול בה על מנת למקסם את התוצאות עבור הלקוח. בפניה לעו"ד בענייני מזונות תקבלו ייעוץ מקיף בדבר סכומי המזונות, רכיבי המזונות, וממה הם מושפעים.

הידע הרב של עורך דין בענייני מזונות

כל משפחה מתנהלת אחרת וכל זוג אינו דומה לזוג אחר, כך גם סכום המזונות שנפסק יהיה שונה ממשפחה למשפחה וממקרה למקרה. עורך דין יתן את המענה הטוב ביותר עבור המקרה הספציפי ויסביר באופן מפורט מהם הרכיבים מהם מורכבים דמי המזונות ומה משפיע על הסכום שייפסק בסופו של דבר. במקרה שהצדדים לא מגיעים להסכמות חשוב לפנות לבית המשפט באמצעות עורך דין בעל נסיון בתחום ואשר בקיא בהוראות הדין והפסיקה.

החשיבות של עריכת מזונות בצורה מדויקת ונכונה

בשום שלב של התהליך לא צריך להתווכח או להתמקח, בוודאי שלא בנושא של גידול הילדים והאפשרות לתת להם כל מה שהם צריכים על מנת לגדול בצורה תקינה ועם כל מה שהם צריכים או רגילים אליו.עורך דין יכול לסייע רבות בכך. מהניסיון שלו הוא יידע בדיוק אילו נקודות עלולות להיות רגישות, הוא יכול להצליח להתגבר על פערים בגישה או בציפיות ולבסוף יצליח להביא את הזוג לכדי ההסכמות הנדרשות.

עו"ד אתי גוהר מתמחה בדיני משפחה, גירושין ומזונות ותוכל לסייע לכל אדם או זוג שפונים אליה ובהתאמה של סכומי המזונות, כל מקרה לגופו.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מזונות ילדים עפ"י דיני המזונות בישראל, חובת המזונות שחב הורה כלפי ילדו נקבעת עפ"י דתו של ההורה.

קרא עוד »
עורך דין התנגדות לצוואה
עו"ד ירושות

צוואה וירושה תחום דיני הירושה מוסדר בחוק הירושה, התשכ"ה 1965. חוק זה קובע את הכללים המשפטיים השונים הנלווים לסוגיית העברת

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!