077-2307771

עורך דין גירושין בירושלים

עורך דין גירושין בירושלים

גירושין היא סיטואציה לא קלה אשר מזעזעת את התא המשפחתי, על אחת כמה וכמה כאשר ישנם ילדים משותפים בתמונה. על מנת לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר, בין אם מדובר על הגעה להסכם גירושין באמצעות הליך גישור או בין אם מדובר על  התנהלות בערכאות שיפוטיות חשוב לפנות אל עורך דין גירושין בירושלים או באזור מגוריכם אשר מתמקצע בתחום. ליווי של עורך דין יסייע לכם למצות את זכויותיכם ולעמוד על האינטרסים שלכם באופן מיטבי, כמו גם להגיש תביעות ובקשות לבית המשפט במידת הצורך. עורך הדין ייעץ לכם באילו נושאים כדאי להתפשר על מנת להגיע להסכם מהר ככל האפשר מבלי לבזבז זמן, משאבים וכספים, אך גם ילחם בעבורכם על נקודות שעליהן לא תהיו מוכנים להתפשר.

עורך דין גירושין בירושלים

בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק הסדר התדיינויות  אשר מחייב את הצדדים  כי בטרם הגשת תביעות (גירושין, מזונות, זמני שהות וכיו"ב)  לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני, על הזוג להגיש בקשה ליישוב סכסוך ליחידת הסיוע שליד בית המשפט או בית הדין על מנת לנסות להגיע לפתרון ולהסכמות ראשוניות מחוץ לכותלי בית המשפט.

לפגישת הראשונה ביחידת הסיוע הולכים ללא ליווי עורכי הדין אך חשוב מאוד להתייעץ בטרם הפגישה עם עורך דין מהתחום של דיני משפחה ולדעת מהן זכויותינו . כבר מפגישת הגישור השנייה ניתן להגיע בליווי עורך דין לקבל ייצוג על ידי עורך דין גירושין בירושלים או באזור מגוריכם, על מנת שיסביר לכם  על מה כדאי לוותר ולהתפשר על מנת לקדם את ההסכם ועל מה לא כדאי להתפשר. במידה והגישור לא יצלח, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט ובבית הדין הרבני בסבלנות, מקצועיות ומסירות.

עורך דין שאפשר לסמוך עליו

על מנת להפוך את תהליך הגירושין לקל ככל האפשר, חשוב לבחור במשרד עורכי דין שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות שיקדם את האינטרסים שלכם ויסייע לכם לסיים את ההליך במהירות ויעילות. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה וליווה בעשור האחרון אלפי לקוחות מרוצים. לייעוץ משפטי מקצועי צרו עמנו קשר ונשמח ללוות גם אתכם לכל אורך הדרך.

עורך דין לענייני משפחה בירושלים

תחום דיני המשפחה הוא תחום סבוך ומורכב, הן מבחינה משפטית והן מבחינה רגשית, משום שהוא משפיע באופן ישיר על חיי אדם ועל התא המשפחתי. בין אם מדובר על  זמני שהות עם הילדים, תשלום מזונות, מחלוקות בנושא חלוקת רכוש, הסכם ידועים בציבור או ניסוח הסכם ממון – עורך דין לענייני משפחה בירושלים או באזור מגוריכם יספק לכם מענה לכל הצרכים הללו, ועוד הרבה יותר.

עורך דין לענייני משפחה בירושלים והסביבה

בעת בחירת עורך דין לענייני משפחה בירושלים והסביבה או באזור מגוריכם, עליכם לתת את הדעת על כמה קריטריונים. ראשית, בחנו את הידע והניסיון של עורך הדין, כמה שנים הוא פועל בתחום ומה הם תחומי ההתמחות שלו- בדקו האם הוא ייצג לקוחות בתיקי גירושין מורכבים וסבוכים או בתיקי ירושות ארוכים ומייגעים או מתמחה בניסוח הסכמי ממון או בגביית דמי מזונות וכיו"ב וכך תוכלו לבצע החלטה מושכלת ולהבין האם הוא יוכל לתת לכם את הליווי והייעוץ המקצועי ביותר במקרה שלכם. שנית, בדקו במנוע החיפוש וברשתות החברתיות האם ישנן המלצות חיוביות על עורך הדין או לחילופין האם ישנן ביקורות שליליות אודותיו. שלישית, פנו אל עורך הדין לפגישת ייעוץ ראשונית ובחנו את התנהלות עורך הדין ואת תחושתכם אליו – האם אתם מצליחים להרגיש איתו בנוח ולשתף אותו במצב המורכב שעימו אתם מתמודדים? האם הוא עונה לכם במהירות והוא זמין בעבורכם, או לחילופין הוא מגיב באיטיות ולא מספק לכם את התשובות להן אתם זקוקים?

לפנות אל המומחים בתחום דיני המשפחה

כאמור, תחום דיני המשפחה הם מורכבים ועדינים, ולכן חשוב לקבל ייצוג מקצועי וליווי אישי לכל אורך הדרך מעורך דין שתוכלו לסמוך עליו באמת. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה אשר ליווה אלפי לקוחות מרוצים לאורך למעלה מעשור של פעילות. צוות המשרד חרט על דגלו להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי ויעיל, תוך שמירה על זמינות גבוהה במיוחד, כמו גם על אדיבות, הבנה והכלה. לפרטים נוספים ולייעוץ משפטי מקצועי פנו אלינו ונשמח לסייע.

עורך דין משפחה בירושלים

תחום דיני המשפחה נחשב לאחד מהתחומים הרחבים ביותר בעולם המשפט, והוא טומן בתוכו מגוון תחומים והתמחויות בין אם אתם מעוניינים להתגרש, להגדיל או להפחית את סכום המזונות, להתנגד לצוואה, לערוך הסכם ממון, להתנגד לבקשות של רשויות הרווחה, לשנות את זמני השהות עם הילדים וכיו"ב עורך דין משפחה בירושלים או באזור מגוריכם הוא ללא ספק הכתובת הנכונה לייעוץ, ליווי וייצוג משפטי.

עורך דין משפחה בירושלים – שירותים משפטיים מקיפים

תפקידו של עורך דין משפחה בירושלים או באזור מגוריכם הוא רחב ומשמעותי יותר ממה שתחשבו, והוא כולל הרבה מעבר לייצוג בבית במשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני. עורך הדין לדיני משפחה למעשה ילווה אתכם לכל אורך ההליכים המשפטיים – הוא ינסח בעבורכם חוזים והסכמים כגון הסכמי ממון והסכמי גירושין אשר ישמרו על האינטרסים והזכויות שלכם, ייצג אתכם בתהליך משא ומתן אודות פרטי ההסכמים לפני חתימתם, יגיש תביעות ובקשות לערכאות השיפוטיות, יציג את הטיעונים שלכם, יוכיח את צדקתכם וילחם ללא חת בעבורכם. יתר על כן, עורך הדין יעניק לכם ייעוץ מקצועי ואף יסייע לכם להבין על מה כדאי להתפשר ולוותר מהלך ניהול המשא ומתן אודות ההסכמים על מנת להגיע להסכמות עם הצד השני ולסיים את ההליכים במהירות ויעילות.

לקבל ייצוג משפטי ממשרד מוביל

כאמור, נושאי משפחה הם לא פשוטים. תחום דיני המשפחה נוגע לנימי הנפש הכי קטנים של כל אחד מאיתנו, ולכן חשוב לבחור בשירותיו של עו"ד מיומן ומקצועי בעל ניסיון רב שנים שילווה אתכם בכל התהליך המשפטי שלעתים הוא לא קצר כלל.  לכן, חשוב לבחור בעורך דין לענייני משפחה בעל הצלחות וניסיון רב, כך שתדעו שאתם בידיים מנוסות שיסייעו לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהליך המשפטי. פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין אתי גוהר אשר מתמחה בדיני משפחה וישמח להעניק גם לכם ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מקצועי.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

חלוקת רכוש

חלוקת רכוש חלוקת רכוש בין בני זוג כאשר בני זוג מתגרשים, עליהם לחלק את הרכוש המשותף אשר הם צברו במהלך

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!