077-2307771

עורכת דין גירושין

עורכת דין גירושין

גם נישואים שהתחילו באהבה גדולה עלולים להגיע אל קיצם, ואין זה חריג כשהסטטיסטיקות מדברות על עלייה מתמדת באחוזי הגירושין בישראל.

ההחלטה לפרק את הזוגיות והמשפחה אינה קלה כלל, אך משהתקבלה ההחלטה – אנו כאן ללוות אתכם בדרך על מנת לעבור את התהליך בדרך המהירה והטובה ביותר עבורכם.

הליך הגירושין עצמו – התרת קשר הנישואים, ייערך בבית הדין הדתי אליו משתייכים בני הזוג – בית הדין הרבני ליהודים, בית הדין השרעי – למוסלמים וכיו"ב. כאשר בני הזוג חסרי דת או שאין בית דין הדן בעניינם – בית המשפט לענייני משפחה הוא שידון בהתרת הנישואים.

בפני בני הזוג המבקשים להתגרש עומדת האפשרות להתגרש זה מזה בהסכמה, ואנו מלווים בני זוג המבקשים לעשות את המהלך בשיתוף פעולה, בניסוח הסכמי גירושין ובתהליכים הנדרשים לגירושים עצמם, באופן המאפשר את סיומה של הזוגיות מבלי לערער את החברות והקשרים שהינם משמעותיים ביותר כאשר ישנם ילדים משותפים.

גם כשהסכמה אינה מתאפשרת, אנו מלווים את הלקוח בהליך המשפטי למן תחילתו, כאשר החל משנת 2016 פתיחת תביעת גירושין או כל תביעה אחרת מחייבת השתתפות מוקדמת בהליך מהו"ת – גישור באמצעות יחידת הסיוע של בית המשפט לענייני משפחה או של בית הדין הרבני.

הליך זה מאפשר לצדדים למצות את האפשרות להגיע להסכמות ולסיים את המחלוקות בדרכי שלום, וככל שהדבר לא עולה יפה – אז פתוחה הדרך לפנות אל בית המשפט או אל בית הדין הרבני שיכריעו בנקודות המחלוקת.

הליך הגירושין בבית הדין הרבני מחייב היכרות ובקיאות עם סוגיות מן המשפט העברי ועם סדרי הדין של בית הדין הרבני, ומשרדנו המייצג מזה שנים בפני בית הדין הרבני צבר ניסיון רב בתחום.

אנו מלווים את הלקוח משלב קבלת ההחלטה על הגירושין, בבניית אסטרטגיית הליכים על פי צרכי הלקוח, תוך ליווי בהליכי המהו"ת ולאחר מכן בהליכים המשפטיים ככל שנדרש.

ניהול הליך גירושין

התחלת הליך גירושין מבן או בת הזוג שלכם היא ללא ספק עלולה להיות מורכבת וקשה, הן מבחינה אמוציונלית והן מבחינה כלכלית. לכן, חשוב לקבל ייעוץ משפטי מקצועי כבר מהרגע הראשון על מנת לוודא כי ההליך יהיה מהיר וקצר ככל האפשר, וימנע סכסוכים משפטיים ארוכים ויקרים שישפיעו לרעה על הילדים המשותפים. אתי גוהר היא עורכת דין גירושין ומשפחה אשר מלווה כבר למעלה מעשור אלפי לקוחות מרוצים בתהליכי גירושים בסבלנות, זמינות, מקצועיות והכלה.

עורכת דין גירושין – תהליך מהיר

בשנת 2016 נכנס לתוקף חוק הסדר התדיינויות אשר נועד לקצר ככל האפשר את הליכי הגירושין בישראל וכך להקטין את העומס הכבד על בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין.

על פי החוק, לפני הגשת תביעות בין בני זוג  יש להגיש בקשה ליישוב סכסוך ליחידת הסיוע של בית המשפט או בית הדין הרבני ובה לשבת עם עו"ס ולנסות לראות אם ניתן להגיע להסכמות בתיק.

לפגישה הראשונה מגיעים לבד ללא ליווי עו"ד אך עדיין חשוב מאוד להגיע מוכנים ולהתייעץ לפני ולדעת מהן הזכויות המגיעות לכם.

יצויין כי  לפגישת הגישור השנייה ניתן להגיע בליווי עורכת דין גירושין על מנת לקבל ייעוץ משפטי, כמו גם ייצוג בניהול המו"מ לטיוטת הסכם הגירושין. עורכת הדין תסייע לכם לעמוד על שלכם בנושאים החשובים, אך גם תייעץ מתי כדאי להתפשר על מנת לקצר את ההליך ולמנוע הוצאות כספיות רבות.

ייצוג משפטי מקצועי

מחקרים רבים הוכיחו כי לגירושין קיימת השפעה משמעותית על הבריאות הנפשית וההתפתחות הרגשית של ילדים משותפים, וכי ילדים להורים גרושים מעידים כי הם מתמודדים עם טראומה בעקבות גירושי ההורים גם שנים ארוכות לאחר סיום ההליך. לכן, על מנת להקטין את הפגיעה בילדים אשר מתקשים להתמודד עם השינוי בתא המשפחתי שאליו היו רגילים, חשוב לסיים את ההליך מהר ככל האפשר ולהגיע להסכמות אשר יטיבו עם כל הצדדים מעורבים. בסופו של יום, משרד עורכי דין אשר מתמחה בדיני משפחה בכלל ובגירושים בפרט יוכל לסייע לכם לעשות כן, לשמור על זכויותיכם אך גם להתפשר לטובת הילדים. משרד עורכי הדין אתי גוהר מתמחה בדיני משפחה וישמח ללוות גם אתכם במהלך הליכי הגירושין, להעניק ייעוץ משפטי וייצוג בבתי המשפט על הצד הטוב ביותר ולשמור על זמינות, הבנה והכלה.

עו"ד לענייני גירושין

סקרים מראים כי בשנים האחרונות אחוז הזוגות המתגרשים עולה מדי שנה, הן בארץ והן בעולם, ומגיע לכ- 40% בנישואים ראשונים ולכ- 60% בנישואים שניים. על אף שהליך גירושין הפך להליך נפוץ למדי עם השנים, עדיין מדובר בהליך שעלול להיות מורכב , יקר ולהמשך זמן רב, ללא הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי המתאים. לכן, כבר בתחילת ההליך, עוד לפני הגשת הבקשה ליישוב סכסוך חשוב לפנות אל עו"ד לענייני גירושין ולקבל ייעוץ משפטי ראשוני, על מנת לתכנן אסטרטגיה נכונה לניהול ההליך.

עו"ד לענייני גירושין – לעבור את המוקשים בהליך

אל אף שמסיבות כאלה ואחרות בני הזוג עלולים לחשוב שהם הולכים לזכות בכל מה שירצו בהליך הגירושין, לקבל נתח גדול מחצי מהרכוש המשותף או בכספים רבים, בפועל על מנת לנהל הליך גירושין תקין, מהיר, יעיל וזול ככל האפשר יש לדעת על מה מה להתפשר ולוותר, גם על נושאים חשובים ומשמעותיים. לרוב ישנם שני מוקשים עיקריים אשר עליהם קשה להתפשר ולוותר במהלך הליכי גירושים – הראשון הוא כספים, בין אם מדובר על נכסי נדל"ן משותפים, זכויות סוציאליות, ממון או דמי מזונות אישה וילדים, והשני והוא גם החשוב ביותר -מהם זמני השהות של הצדדים עם הילדים המשותפים נושא רגיש שחשוב לעשות אותו בצורה נכונה לטובת הילדים , הפשרות אודותיהם קשות יותר  אך הכרחיות על מנת למנוע הליך רעיל, ארוך ויקר אשר ישפיע לרעה על הילדים המשותפים ואף יותיר בהם משקעים שאיתם יצטרכו להתמודד בהמשך חייהם. בעקבות כך, חשוב לפנות אל עו"ד לענייני גירושין כבר מתחילת ההליך, על מנת הוא יוכל לקרוא את התמונה הגדולה ולהעניק לכם ייעוץ משפטי מקצועי, כמו גם ייצוג במהלך ניהול המו"מ אודות הסכם הגירושין, להגיש בקשות לבית המשפט במידת הצורך ועוד.

משרד מוביל בתחום דיני המשפחה

משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין הפועל כבר למעלה מעשור ומתמחה בתחום דיני המשפחה – בין אם מדובר על תיקי גירושין, צוואות וירושות, אפוטרופסות והתנהלות מול רשויות הרווחה. צוות המשרד חרט על דיגלו לתת שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח ולקוח, תוך הקפדה על זמינות גבוהה במיוחד, הכלה והבנה.

עורך דין תותח לגירושין

ניהול הליכי גירושין היא לא משימה קלה, אשר גובה מחירים כלכליים ורגשיים, אך לעיתים היא הבחירה הנכונה בעבור בני הזוג וילדיהם המשותפים. על מנת להקל על התהליך ולסיים אותו במהירות ויעילות, חשוב לפנות אל עורך דין תותח לגירושים אשר ייעץ וייצג אתכם במקצועיות, זמינות ואדיבות. כחלק תפקידיו של עורך הדין הוא יגיש תביעות ובקשות לבית המשפט במידת הצורך, ינהל בעבורכם את המו"מ אודות הסכם הגירושין וילחם ללא חת על מנת שהאינטרסים והזכויות שלכם ישמרו. יחד עם זאת, עורך הדין גם ייעץ לכם מתי כדאי להתפשר ולוותר על מנת לקצר את ההליך ולהימנע ממלחמות משפטיות ארוכות שיגרמו נזקים כלכליים ורגשיים לכל המעורבים בהליך.

עורך דין תותח לגירושין – להתמודד עם הקשיים

כאמור, הליכי גירושין הם לא קלים, אך בעזרתו של עורך דין תותח לגירושין הם יכולים להסתיים על הצד הטוב ביותר. במרבית המקרים, ישנם שני קשיים עיקריים במהלך ניהול משא ומתן להסכם גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים, והם הילדים המשותפים והכספים. למען האמת, בכל הנוגע לחלוקת הרכוש, הנכסים והממון, ברוב המקרים בית המשפט יפסוק כי הרכוש, הממון, הנכסים והזכויות הסוציאליות שנצברו בתקופת הנישואים יחולקו למחצית בין בני הזוג, אלא אם נחתם הסכם ממון שקובע חלוקה שונה או שקיימות נסיבות מיוחדות אשר מצדיקות חלוקה לא שוויונית. עם זאת, בעזרתו של עורך דין מומחה לדיני גירושין תוכלו להוכיח לבית המשפט כי קיימות נסיבות מיוחדות אשר מצדיקות שינויים בחלוקת הנכסים. יתר על כן, עורך הדין יוכל לסייע לכם לשמור על האינטרסים שלכם בכל הנוגע לזמני השהות עם הילדים וחלוקת הממון שנצבר במהלך השנים בזמן החיים המשותפים.

ליווי עו"ד מומחה לדיני משפחה

בסופו של יום, רמת המיומנות של עורך הדין לדיני משפחה שתבחרו לייצג אתכם במהלך הליך הגירושין ישפיע על תוצאות ההליך וההסכם הסופי ולכן חשוב לא להתפשר ולבחור במשרד עורכי דין ותיק, מיומן ומנוסה, כמו משרד עורכי הדין אתי גוהר, אשר מתמחה בדיני המשפחה כבר למעלה מעשור וליווה אלפי לקוחות מרוצים בהליכי גירושין.

עורך דין מומחה לגירושין

במדינת ישראל, כל זוג יהודי אשר מעוניין להתגרש באופן רשמי צריך לעבור בבית הדין הרבני ולהתיר את הנישואים אל מול הדיינים. בניגוד לדעה הרווחת שמדובר בהליך קשה ומשפיל אשר מפלה נשים ומעניק זכויות יתר לגברים, בפועל מדובר בהליך פשוט במרבית המקרים, אשר כחלק מסמכויותיו יכול להחליף הליך משפטי בבית המשפט לענייני משפחה, ויכול לקבוע את גובה המזונות, מימוש כתובה, חלוקת הרכוש המשותף, הסדרי שהות ועוד. עורך דין מומחה לגירושין יוכל ללוות אתכם לכל אורך הדרך, הן בבית הדין הרבני והן בבית המשפט לענייני משפחה.

עורך דין מומחה לגירושין – תביעת כתובה

למרות שרבים חושבים שהכתובה עליה הם חתמו טרם החתונה היא מסמך פורמלי בלבד, בפועל בעיניי בית הדין הרבני מדובר בחוזה מחייב, אשר בנסיבות מסוימות יוכל להיות ממומש, והסכום שנכתב בו על מנת לכבד את הכלה עלול להיגבות. תביעת כתובה מתרחשת בבית הדין הרבני בנסיבות מסוימות של סיום הנישואין, אך גם זכות זו יכולה להישלל מן האישה בנסיבות אחרות, למשל אם בגדה בבעלה עם אדם זר, על אחת כמה וכמה אם נולדו לה צאצאים ממנו, אם ביצע מעשה כיעור או הפרה את חובותיה בתור אישה נשואה בהתאם לדין העברי. בין אם אתם מעוניינים לתבוע כתובה, או להוכיח לבית הדין הרבני כי יש לשלול מבת זוגכם לשעבר את זכות זו, יהיה עליכם לפנות אל עורך דין מומחה לגירושין לייעוץ וייצוג בבית הדין הרבני.

זמינות ותקשורת עם עורך הדין

הליכי גירושין הם לא הליכים משפטיים פשוטים משום שיש להם השפעה ממשית על חייהם, משפחתם ומצבם הכלכלי של המעורבים בהם. לכן, חשוב לא להתפשר על משרד עורכי דין בינוני, ולבחור במשרד מוביל המתמחה בדיני משפחה. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין אשר פועל כבר למעלה מעשור בתחום דיני המשפחה באופן בלעדי, ומציע ללקוחותיו שירותים משפטיים, ייעוץ, ליווי וייצוג בערכאות השונות בהליך, תוך הקפדה על זמינות גבוהה במיוחד, תקשורת שקופה וברורה, הבנה והכלה.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מזונות ילדים עפ"י דיני המזונות בישראל, חובת המזונות שחב הורה כלפי ילדו נקבעת עפ"י דתו של ההורה.

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!