077-2307771

עורך דין גירושין מודיעין

עורך דין גירושין מודיעין

הליך גירושין מציף במשפחות רבות שאלות וחששות רבים – מדובר בסופו של יום בסיטואציה לא פשוטה, אשר משלבת כאב רגשי בעקבות הפרידה, כמו גם מחלוקות בכל הנוגע לחלוקת הכספים, הנכסים והרכוש, כמו גם באחריות ההורית על הילדים, זמני השהות , תשלום המזונות ועוד. על מנת לצלוח את ההליך על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות אל עורך דין גירושין מודיעין על מנת לקבל ייעוץ משפטי מקצועי, כמו גם ליווי לכל אורך הדרך בניהול המשא ומתן אודות הסכם הגירושין, וייצוג בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה.

עורך דין גירושין מודיעין – כל מה שצריך לדעת

אם אתם גרים באזור גבעות יהודה ותרים אחר עורך דין גירושין מודיעין היא המקום הנכון בעבורכם – במודיעין תוכלו למצוא עורכי דין מתמחים בדיני משפחה וגירושין אשר ישמחו להעניק גם לכם ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בהליכים פשוטים ומורכבים. עורך הדין שתבחרו ילווה אתכם בתהליך הגישור הראשוני לאחר שהוגשה בקשה ליישוב סכסוך ויסייע לכם להגיע להסכם גירושין שייטיב עם האינטרסים שלכם. יתר על כן, אם תהליך הגישור לא יצלח ולא תצליחו להגיע להסכמות, עורך הדין ייצג אתכם בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה, יגיש תביעות ובקשות שונות  בשמכם על מנת לשמור על  האינטרסים והזכויות שלכם באופן מירבי.

להתמודד עם הקושי עם ייעוץ משפטי מקצועי

ההתמודדות עם הליכי גירושין היא ללא ספק לא פשוטה ואף מורכבת, ולכן זוגות רבים מוצאים את עצמם נאבקים בבתי המשפט לאורך שנים ארוכות מבלי להגיע להסכמות או להכרעה, וכך מבזבזים זמן, משאבים, אנרגיה וכספים. כאשר יש לבני הזוג ילדים משותפים ההליך נהיה מורכב אף יותר, משום שגם הם נכנסים למאבק ועלולים לסבול מטראומות והשפעות פסיכולוגיות מגירושי הוריהם גם בחייהם הבוגרים. לכן, על מנת לצמצם את הקושי ולמנוע את הפגיעה בילדים חשוב לפנות לייעוץ משפטי מקצועי אשר יוכל להציג בפניכם את המצב לאמיתו ולסייע לכם להגיע להסדר מיטיב בזמן קצר, אשר ישמור על האינטרסים שלכם אך ידרוש גם פשרות. משרד עורכי הדין אתי גוהר ישמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך ולסייע לכם לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר, תוך בזבוז מינימום משאבים וכספים ותוך התחשבות בילדים המשותפים.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!