077-2307771

עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז

בשנים האחרונות מתרחשת עליה משמעותית באחוזי הזוגות הנשואים אשר מעוניינים להתגרש – כ-40% מהזוגות הנשואים בפעם הראשונה, וכ- 60% מהזוגות אשר נישאו בשנית. על מנת לנהל הליך גירושין שיטיב עם שני הצדדים חשוב לפנות אל עורך דין גירושין במרכז או באזור מגוריכם שיוכל לנהל את המשא ומתן ולהגיע להסכם גירושין ששומר על האינטרסים והזכויות שלכם. הליך גירושין הוא לעיתים קרובות עלול להיות מורכב מבחינה רגשית ומשפחתית, על אחת כמה וכמה כאשר יש בתמונה ילדים משותפים, אך הקושי עלול להיות גם כלכלי.  על מנת להתמודד באופן מיטבי עם הגירושין, חשוב להיוועץ עם עורך דין המתמחה בדיני גירושין בעל ידע וניסיון רב.

עורך דין גירושין במרכז – מהו תפקידו?

רבים נוטים לחשוב כי עורך דין מומחה לדיני משפחה וגירושין ילווה אתכם אך ורק בדיונים בבית המשפט לענייני משפחה, אך לא כך הדבר. לעורך הדין ישנם מגוון תפקידים ושירותים – ראשית, עורך הדין ייצג אתכם בהליך הגישור הראשוני על מנת לנסות ולהגיע להסכם גירושין כבר בשלב מוקדם זה, על מנת לחסוך זמן, כספים ועוגמת נפש. אם תהליך הגישור לא יצלח, עורך הדין ינהל בעבורכם את המשא ומתן על מנת להגיע להסכם ולהביאו לבית המשפט לאישור. יתר על כן, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, יגיש את כל הבקשות והצווים הנדרשים לערכאות השיפוטיות  וישמור על האינטרסים שלכם. על מנת לנהל את ההליך על הצד הטוב ביותר ולשמור על הזכויות שלכם, חשוב לפנות אל עורך דין גירושין במרכז או באזור מגוריכם אשר פועל בתחום מזה זמן רב וייצג בהצלחה לקוחות רבים.

לפנות אל עורך דין שתוכלו לסמוך עליו

על מנת להיות בטוחים כי ההליך יתנהל על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות אל עורך דין מומחה לענייני גירושין אשר פועל בתחום שנים רבות וליווה משפחות רבות בהליכים אשר התנהלו באופן מיטבי. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין הפועל למעלה מעשור בתחום וישמח להעניק גם לכם ייעוץ משפטי, כמו גם ייצוג וליווי במהלך הליך הגירושין. לייעוץ מקצועי צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

עורך דין גירושין בתל אביב

המציאות מלמדת כי בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות נשואים נפרדים ומתגרשים בישראל, כמו גם בעולם. מדובר במגמה מתמשכת אשר כוללת זוגות שנישאו לראשונה, כמו גם זוגות שהתחתנו כפרק ב' אחד של השניה. הסיבות לגירושין הן שונות ומגוונות,  כל משפחה וסיבותיה, אך המשותף לכולן הוא הצורך בייעוץ וליווי של עורך דין גירושין בתל אביב או באזור מגוריהם. עורך דין אשר מתמחה בדיני גירושין יוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי וממוקד ויפעל באופן מהיר ומקצועי על מנת להגיע להסכם גירושין אשר ימצה את הזכויות והאינטרסים שלכם. עם זאת, עורך הדין יוכל גם לייעץ לכם לוותר ולהתפשר במקרים אחרים על מנת לקצר את ההליך, למנוע בזבוז זמן, משאבים וכספים וכמובן על מנת למנוע ככל האפשר את הטראומה לילדים המשותפים אשר נמצאים בלב הסכסוך בין הוריהם.

עורך דין גירושין בתל אביב – פגישת ייעוץ

כמובן שלפני שיוצאים לדרך עם עורך הדין לניהול הליך גירושין בבית הדין, בית המשפט או למשל הליך של גישור  חשוב מאוד להגיע לפגישת יעוץ מסודרת.  לפגישת הייעוץ חשיבות רבה  שכן בפגישה זו ניתן לבחון את עורך הדין ואת האינטרקציה שלכם איתו, מעבר לענייו המקצועי ישנה חשיבות רבה לדינמיקה בין הלקוח לעוה"ד וחשוב מאוד שתהיה כימיה טובה וחיבור נכון על מנת לשתף פעולה באופן אידיאלי. כמו כן, בפגישה זו תוכלו לבנות אסטרטגיה משפטית התפור באופן מותאם ביותר עבורכם, ולדון על מה ניתן להתפשר ועל מה אסור לוותר למשל אחוזי חלוקת הרכוש המשותף, מוניטין עסקי ועוד. עורך דין גירושין בתל אביב או באזור מגוריכם ילווה אתכם לכל אורך ההליך, בין אם הוא יסתיים בהסכם ובין אם יסתיים בניהול ההליך בבית הדין הרבני ואו בבית המשפט לענייני משפחה.

לבחור בעורך דין בעל ניסיון

בעת בחירת עורך דין שילווה את הליך הגירושין שלכם, חשוב לבחור במשרד מוכר וותיק אשר מתמחה בתחום וליווה אין ספור לקוחות ברגישות, אדיבות מקצועיות וסבלנות. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה אשר ישמח ללוות גם אתכם בניהול ההליך, לשמור ככל הניתן  על האינטרסים והזכויות שלכם וכמובן לחתור לסיום ההליך בדרך המהירה והקלה ביותר.

עורך דין גירושין תל אביב

פנייה לעורך דין לענייני גירושין היא ללא ספק הבחירה הנכונה כאשר בני הזוג מחליטים לסיים את מערכת היחסים ביניהם ולהתגרש. על אף שישנם הליכי גירושין קצרים ומלאים בהבנה ובפשרות אשר יכולים להסתיים כבר בפגישות הגישור עוד בטרם הפניה לבית הדין הרבני ולבית המשפט לענייני משפחה, מרבית הליכים הם מורכבים יותר וידרשו ליווי וייעוץ משפטי מקצועי. אם אתם גרים באזור המרכז ותרים אחר עורך דין גירושין תל אביב תציע לכם משרדים מקצועיים המתמחים בתחום אשר הצוות בהם ישמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך.

עורך דין גירושין תל אביב – להגיע להסכם כבר בשלב ראשוני

כאשר בני הזוג מסוגלים להגיע להסכמות ביניהם, מבלי ששופט יקבל ממצאים ויחליט עבורם – הרי שהדבר עדיף. עורכי הדין המייצגים את שני הצדדים ינסחו בשיתוף פעולה יחדיו הסכם גירושין עליו יחתמו שני הצדדים ויביאו אותו לבית המשפט לקבלת האישור הסופי. כאשר הליך הגירושין מנוהל בגישור בלבד ולא תוך הסתמכות על דיונים ארוכים ומייגעים, כמו גם תלות בשופט חיצוני, לרוב הוא מסתיים במהירות ויעילות, וחוסך לשני הצדדים עוגמת נפש, משאבים וכספים. אם בני הזוג מתגוררים באזור המרכז ומחפשים עורך דין גירושין תל אביב תציע להם מגוון משרדים אשר ישמחו להעניק ייעוץ משפטי וללוות את בני הזוג בתהליך הגישור וניסוח ההסכם.

תביעת גירושין מגישים בליווי עורך דין

המציאות מלמדת כי בחלק לא מבוטל מהמקרים בני הזוג אינם מיודדים אחד עם השני, אינם מצליחים להגיע להסכמות באמצעות ניסוח של הסכם גירושין, ובמקרה כזה יש לנהל תביעת גירושין בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, לאחר שכבר הוגשה בקשה ליישוב סכסוך ובני הזוג לא הצליחו במהלך פגישות הגישור להגיע להסכמות. במקרים מעין אלו ייצוג של משרד עורכי דין מקצועי ובעל ניסיון רב הוא נכס יקר מפז – עורכי הדין יגישו תביעות ובקשות שונות ויהיה עליהם לשכנע את בית המשפט לתמוך בדרישות לקוחותיהם. משרד עורכי הדין אתי גוהר הוא משרד עו"ד המתמחה בדיני משפחה וגירושין אשר ישמח להעניק גם לכם ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי בתיקים פשוטים ומורכבים כאחד.

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב

כמעט כל משפחה בשלב זה או אחר תזדקק לייעוץ משפטי מקצועי בתחום דיני המשפחה – בין אם מדובר על הסכמי ממון, הסכם ידועים בציבור, בקשה ליישוב סכסוך במשפחה, תביעת גירושין או אפילו בנושאי ירושה וצוואה. משפחות הגרות באזור המרכז וודאי יעדיפו לפנות אל עורך דין לענייני משפחה בתל אביב אשר משרדו נמצא באזור מגוריהם, מה שיקל עליהם את ההתנהלות איתו.

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב – למצות את זכויותיכם

אם אתם מתגוררים באזור המרכז דעו שבחירה טובה של עורך דין לענייני משפחה בתל אביב ללא ספק תקל עליכם בהתנהלות עם נושאים רגישים בתוך המשפחה – בין אם מדובר על עריכת הסכמי ממון אשר צריכים לשמור על האינטרסים והזכויות שלכם על רכושכם, בין אם מדובר על ליווי בכל הנוגע לצווי ירושה וצוואה לאחר מותו של אדם אהוב, ובין אם אותם מעוניינים להתגרש ולהגיע להסכם אשר ימצה את זכויותיכם ויטיב עימכם. עורך הדין שתבחרו ילווה אתכם לכל אורך הדרך, גם במקרים מורכבים כמו הגשת בקשת התנגדות לצוואה אם קרה מקרה והצוואה שהוגשה לרשם הירושות לאחר מות אדם אהוב איננה משקפת את רצונותיו בחייו. אתם תצטרכו לשים את מבטחכם בעורך הדין ולסמוך עליו שינהל את ההליכים המשפטיים על הצד הטוב ביותר, כמו גם ברגישות, הכלה ודיסקרטיות.

לסמוך על עורך דין לענייני משפחה

דיני המשפחה הם ללא ספק נחשבים לתחום הרגיש ביותר בעולם המשפט – מדובר בחייהם ומשפחתם של אנשים, סיפוריהם האישיים וסודותיהם הכמוסים, ולכן בבחירת עורך הדין שייצג אתכם בהליכים השונים חשוב לבחון את החיבור שלכם עם עורך הדין, ולא רק את הניסיון והמקצועיות שלו. אתם תצטרכו לשתף את עורך הדין באמת גם אם היא איננה נוחה, על מנת שהוא יוכל לנהל את ההליכים על הצד הטוב ביותר. משרד עורכי הדין אתי גוהר חרט על דגלו להעניק ליווי וייצוג משפטי מקצועי לכל לקוח, תוך הקפדה על אדיבות, הקשבה והכלה. לפרטים נוספים צרו עימנו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין התנגדות לצוואה
עו"ד ירושות

צוואה וירושה תחום דיני הירושה מוסדר בחוק הירושה, התשכ"ה 1965. חוק זה קובע את הכללים המשפטיים השונים הנלווים לסוגיית העברת

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!