077-2307771

עורך דין צוואות

עו"ד צוואות

לאחר שאדם נפטר מגיע הרגע לחשוף את הצוואה שהוא הותיר אחריו ובה הוא מורה כיצד יש לחלק את רכושו שנותר לאחר מותו (עזבון). כיום ניתן לראות יותר ויותר אנשים גם בגילאים צעירים אשר עורכים צוואות ואין זה עניין רק לאנשים מבוגרים או חולים. קיימת חשיבות רבה להתייעץ עם עו"ד צוואות כאשר רוצים לערוך צוואה וכמובן לשם קבלת כל המידע והפרטים בנוגע להתנהלות עם הצוואה לאחר הפטירה. עורך דין שעוסק בתחום הצוואות והירושות יכול גם לייעץ וגם לייצג לקוחות בנוגע לבקשה לביטול צוואה או במידה שהיורשים רוצים (בהסכמה) לבצע שינויים בחלוקת העזבון כפי שהורה המוריש.

מתי לפנות אל עו"ד צוואות?

כאמור, יש לא מעט נושאים או שירותים שבהם אפשר וכדאי להיעזר בשירותים של עו"ד צוואות – לדוגמא עריכת צוואה, ביטול צוואה, השגות כנגד צוואה וכו'. עו"ד צוואות הינו בעל הידע והמיומנות הנדרשת על מנת לייצג לקוחות בנוגע לטענות כנגד כשרות הצוואה והוא יכול גם להיות חלק מתהליך שבו קבוצת יורשים מבקשת לבצע שינויים מוסכמים בצוואה שהושארה . התחום המשפטי של צוואות וירושות נחשב לעשיר ומגוון מאד וחשוב לבצע פעולות או לקבל החלטות רק לאחר שמקבלים מידע מקצועי מעורך דין מוסמך ומנוסה.

היחס הרציני כלפי צוואות

צוואה של אדם שנפטר היא בעצם רצונו לאחר פטירתו. מערכת המשפט ובתי המשפט לא ימהרו לבטל צוואה או להטיל דופי בצוואה קיימת ולכן חשוב מאד לקבל ייעוץ מקצועי מטעמו של עו"ד צוואות לפני שמחליטים לבצע כל פעולה בנושא זה. רק עורך דין מוסמך שמכיר את התחום ויש לו ניסיון רב בו יידע לכוון את הלקוחות שלו ולהציע להם איך לפעול וכיצד להתנהל כאשר הוא בודק כל מקרה לגופו ובהתייחס לפסיקה ולהוראות החוק בעניין .

צריכים מידע או ייעוץ בנוגע לצוואה? פנו אל עו"ד ונוטריון אתי גוהר, עם ניסיון רב בתחום, מקצועיות כערך עליון ויחס אישי לכל לקוח ולקוח.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!