077-2307771

תפקידו עורך דין לענייני ניכור הורי

ניכור הורי הוא מצב מורכב מאד בחייה של משפחה ועלולות להיות לו השפעות מרחיקות לכם על הילדים של בני הזוג. מדובר במצב שבו אחד ההורים מסית את הילדים כנגד ההורה השני (קורה ברוב המקרים לאחר פרידה או גירושין של ההורים) ואפילו מבצע מניפולציות רגשיות שייתנו לילדים סיבה מדוע לשנוא את ההורה השני ולהצדיק את ההתעלמות ממנו. עורך דין ניכור הורי הוא הדמות המקצועית המוסמכת לפנות אליה כאשר קורה דבר כזה על מנת שאפשר יהיה גם לעצור את התופעה וגם לשקם את היחסים בין הילדים לבין ההורה שייתכן וכבר לא מעט זמן הם לא היו איתו בקשר.

למה צריך לפנות אל עורך דין ניכור הורי?

חשוב מאד להבין את ההשלכות והמשמעויות של ניכור הורי, שכן הן יכולות להשפיע גם על המבוגרים וכמובן על הילדים, בעיקר אם מדובר בילדים צעירים. עורך דין יכול להתערב מספיק בזמן, כלומר לפני שנגרם נזק בלתי הפיך ולהחזיר לילדים את האמון והרגשות החיוביים כלפי ההורה שניסו לגרום להם לשנוא ולהוציא מהחיים שלהם. כך אט אט הם יוכלו לשוב למסגרת נורמטיבית של חיים וגם אם ההורים לא חיים ביחד – אפשר יהיה לקבוע מסגרת משפחתית נורמלית לחיות בתוכה תחת כללים ברורים וכמובן תוך כדי השגחה מקצועית ואובייקטיבית.

 

החשיבות של שמירה על יחסים תקינים במשפחה

ניכור הורי הוא התנהגות לא הוגנת מצד ההורה שהילדים מושפעים מהדברים שהוא אומר או מהדרך שבה הוא מתנהג.עורך דין הוא איש המקצוע שיכול לגרום להורה להבין את הנזק שהוא גורם לילדים ואת ההשפעות של ניכור הורי על המשך החיים שלהם ועל הדרך שבה הם בעצמם יפתחו מערכות יחסים או ישתלבו בסיטואציות חברתיות. מכאן שחשוב מאד לערב עורך דין על מנת לסייע בהחזרת המצב לקדמותו בדרך לתיקון היחסים במשפחה דרך הכלים המשפטיים המעוגנים בחוק.

נתקלתם במקרה של ניכור הורי? פנו אל עו"ד אתי גוהר, עו"ד מקצועית ומנוסה עם ניסיון רב בדיני משפחה, גירושין וניכור הורי.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!