077-2307771

תביעה נגד משרד הרווחה

משרד הרווחה במדינת ישראל אמון על מנת בסיס מינימלי לקיום חיים בעיקר בקרב אלה שלא יכולים או לא מסוגלים לדאוג לזה בעצמם. חלק מתפקיד הרווחה הינו דאגה לילדים אשר נמצאים בסיכון בביתם וכאשר יש טענה כי משפחתם אינה מסוגלת לספק להם את הצרכים המינימליים כדי להתפתח באופן בריא  ותקין ובמקרים כאלה ואחרים על פי שיקול הדעת של אנשי המקצוע יילקח ויוצא ילד מחזקת הוריו על מנת שאפשר יהיה לתת לו לגדול ולהתפתח במסגרת טובה יותר. הרבה פעמים בשל עומס רב במערכת מוצאים ילדים מבתיהם ללא הצדקה ועל כן יש לשכור את השירותים של עורך דין נגד משרד הרווחה שזה בדיוק התפקיד שלו – לעמוד על זכויות ההורים לגדל את ילדיהם בבית ולא במסגרות חוץ ביתיות .

במה עוסק עורך דין נגד משרד הרווחה?

מלכתחילה חשוב להבין שמדובר בתחום מורכב ולא פשוט שגם מערב לא מעט מהפן הרגשי של כל מי שעוסק בו או קשור בו בכל דרך. יש הורים שתתקבל ההחלטה שאינם מסוגלים לספק לילדים שלהם את הבסיס הנדרש לשם קיום נורמטיבי ולכן יוחלט להוציא אותם מהבית אך גם במקרים כאלו ניתן לעזור למשפחה ולדרוש לקבל מענים בתוך הקהילה ולא להוציא את הילד מחזקת הוריו.

עורך דין יבחן לעומק את הנסיבות אשר בגינן הוצאו הילדים מהבית ויוודא שאכן זכויות ההורים נשמרות ולא נרמסות על ידי המערכת.

 

החשיבות של פעולה נכונה מול משרד הרווחה

אין זה פשוט לעמוד איתן מול משרד ממשלתי ולטעון לחוסר הגינות או צדק והורים לא יכולים לעשות את זה לבד. עורך דין יהיה בעל ידע נרחב והכרות עם דרך הפעולה של המשרד וכך יידע איך יהיה הכי נכון לפעול בכל מקרה ומקרה שמגיע אליו. לא כל עורך דין מציע גם את השירותים האלה ולכן חשוב מאד לבחור בעורך דין שמכיר את ההתנהלות המדוייקת בתחום  על מנת לתת את המענה הטוב ביותר עבור המשפחה.

עו"ד אתי גוהר מציעה שירותים בדיני רווחה ומול משרד הרווחה ובעלת ניסיון רב בייצוג במקרים מורכבים ומאתגרים.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מזונות ילדים עפ"י דיני המזונות בישראל, חובת המזונות שחב הורה כלפי ילדו נקבעת עפ"י דתו של ההורה.

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!