077-2307771

עורך דין גירושין מקצועי בירושלים

מי שמתגרש יודע שעליו לשכור את השירותים המקצועיים של עורך דין מנוסה ומקצועי שיש לו ניסיון בליווי זוגות לקראת פרידה וסיום קשר משפחתי. עורך דין גירושין בירושלים ישנה חשיבות גדולה ביותר לעורך דין שמתמקצע בתחום דיני המשפחה ובקיא בכל החוק והפסיקה.

מעבר לידע הרב שנדרש מעוה"ד עליו גם להיות רגיש, קשוב, סבלני ואמפטי לאור העובדה שמדובר בהליך מאוד רגיש .

 

מה התפקיד של עורך דין גירושין בירושלים?

יש לא מעט פעולות שעורך דין צריך לבצע כאשר הוא מייצג צד זה או אחר בעת תהליך גירושין. הוא צריך לתת ייעוץ בנוגע לתהליך עצמו ולכל מה שקורה תוך כדי, הוא ימליץ על אופן הפעולה המתאים והוא זה שיגיש תביעות כאשר ההסכמים מופרים או כאשר הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות ויש צורך בהתערבות והכרעה שיפוטית בעניינים הקשורים בגירושין. עורך דין צריך להיות זמין ונגיש על מנת שאפשר יהיה ליצור איתו קשר ולקבל ממנו שירות או מענה, שכן עבור הלקוח הדברים אולי ייראו יותר חמורים ממה שהם באמת. כאשר הלקוח ירצה לעשות דברים או לבצע פעולות – עורך הדין יפעיל שיקול דעת וימליץ בהתאם.

 

החשיבות של עורך דין מנוסה ומקצועי

ברוב המקרים כל אחד מהצדדים בגירושין רוצה לסיים בצורה טובה ונעימה את קשר הנישואים ובעיקר – לסיים אותו מהר כדי להמשיך הלאה בחיים האישיים. עורך דין יעשה כל שביכולתו כדי לסייע ללקוחות שלו לסיים באווירה טובה ותוך כדי שהם מקבלים בהסכמים בדיוק את מה שרצו ואת מה שמגיע להם על פי שיקול דעתו המקצועי. לא מומלץ ייצוג עצמי ועורך דין בגירושין הוא בגדר חובה.

מחפשים עו"ד לדיני גירושין? פנו אל עו"ד אתי גוהר, עם ניסיון רב בתחום, יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ולקוח ודיסקרטיות מלאה.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מזונות ילדים עפ"י דיני המזונות בישראל, חובת המזונות שחב הורה כלפי ילדו נקבעת עפ"י דתו של ההורה.

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!