077-2307771

ליווי צמוד של עורך דין מזונות

קביעת המזונות היא רק חלק אחד מתהליך הגירושין. ישנן  החלטות רבות כאשר הורים שעומדים להתגרש צריכים להחליט כגון זמני השהות , אופן גידול הילדים , אופן חלוקת הכספים המשותפים  שלהם  ועוד.

חשוב מאד להבין שעבור כל משפחה, כל זוג הורים וכל ילד ייקבע סכום מזונות אחר והדבר נקבע ע"פ רמת הכנסות של הצדדים, זמני השהות של כל הורה עם הילדים ועוד. עורך דין מזונות הוא בעל מקצוע  וניסיון רב ועשיר בניהול הליך של מזונות ואף בהסבר עבור בני הזוג על מנת שהם יבינו שלא מדובר ברווח כספי אלא בסכומי הכסף אשר נדרשים לשם גידול יומיומי של הילדים.

 

במה יכול לעזור עורך דין מזונות בתהליך גירושין?

כאמור, גובה סכום המזונות חייב להיקבע באופן פרטני ואישי עבור כל זוג שעומד בפני גירושין, שכן יש לא מעט מאפיינים ופרמטרים שמשפיעים על הסכומים ולעולם לא תהיינה שתי משפחות בעלות מאפיינים זהים לחלוטין. עורך דין  יידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לסכם את ההוצאות הנדרשות עבור כל ילד וישים לב למאפיינים שחשוב לקחת בחשבון – גיל, מצב בריאותי, מוסד הלימודים, צרכים מיוחדים אם יש, כלכלה,  , ביגוד, נסיעות , חוגים וכל מה שנדרש לאורך החודש או השנה כחלק בלתי נפרד משגרת החיים. בעזרת עורך דין יהיה קל יותר להגיע להסכמות בנושא חשוב זה.

 

החשיבות של דיוק בסכומי המזונות

אין זה פשוט להסכים על גובה המזונות ולפעמים ההורים טועים לחשוב שמדובר ברווח כספי שהם מרוויחים או מפסידים אחד על חשבון השני. חשוב לזכור כל הזמן שמדובר בכספים שמיועדים לצרכי  הילדים ולכן מה שחשוב זה לדעת כמה עולה הלכה למעשה השגרה היומיומית. עורך דין יידע להנחות כל זוג שהוא מלווה בדרך הנכונה והמתאימה ביותר לחשב את גובה הסכומים באופן שיהיו ריאליים ונכונים לאותה משפחה.

עו"ד אתי גוהר היא עו"ד מנוסה בדיני משפחה ובתחום הגירושין לרבות  מזונות ילדים  ותסייע לכל לקוח שפונה לייעוץ או לייצוג מלא בתהליך זה.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך העתיד שלך בידיים שלך באמצעות ייפוי כח מתמשך, שהינו הסדר משפטי חדשני המאפשר לכל אדם כשיר מעל

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!