077-2307771

ליווי מקצועי בתהליכי גירושין – מקבלים החלטות בביטחון מלא

תהליך גירושין הוא תהליך מורכב שיש בו גם נושאים רציונליים שצריך לקבל החלטות לגביהם וגם לא מעט אמוציות ומחשבות. לכל אחד מבני הזוג צריך שיהיה עו"ד לענייני גירושין צמוד שיעזור לו לקבל את ההחלטות הנכונות עבורו ויוודא שהאינטרסים שלו נשמרים מול הצד השני. יש מקרים שבהם הגירושין מתבצעים בהסכמות בין בני הזוג ואז יכול להיות עורך דין אחד שייצג את שניהם בצורה הוגנת ואחראית, מה שיקל על התהליך. חשוב מאד לבחור עורך דין מנוסה ככל האפשר, מה שיבטיח שיהיה לו הידע הנדרש וגם פתרונות יצירתיים למצבים מאתגרים שיכולים להתעורר לאורך התהליך.

הידע הנדרש מצד עו"ד לענייני גירושין

מעבר לידע התיאורטי שצריך לדעת אודות תהליך הגירושין וכל ההסכמות שבני הזוג נדרשים להגיע אליהן – יש חשיבות גבוהה מאד לניסיון רב ולכמה שיותר תהליכי ליווי של זוגות בגירושין. כל אלה ביחד יהפכו עו"ד לענייני גירושין לאיש מקצוע של ממש שיידע להלך בין הטיפות ולמצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבור כל זוג או כל לקוח שהוא מלווה בתהליך המאתגר והמורכב. יש תהליכים שעוברים בצורה חלקה יותר מאחרים ויש תהליכים שנדרשת שם יותר התערבות מצד עורכי הדין שמלווים את בני הזוג. אחד התפקידים החשובים של עורכי הדין הוא להחזיר את הצדדים לענייניות במידה והרוחות מתלהטות או שהרגשות מתפרצים.

לבחור את עורך הדין הנכון ולדעת שנמצאים בידיים טובות

כל אחד שמתחיל תהליך גירושין רוצה לדעת שהוא בידיים טובות ושיש לצדו עו"ד לענייני גירושין מקצועי ובעל ניסיון שידאג לו וינחה אותו בתהליך החשוב הזה,  כך הוא יכול להיות בטוח שיש מי ששומר על זכויותיו. כאשר בוחרים עורך או עורכת דין מומלצים שגירושין זה תחום ההתמחות שלהם ללא ספק התהליך יעבור בצורה טובה והלקוח יהיה מרוצה ושבע רצון מהליווי ומההסכמות שהגיע אליהם עם הצד השני.

אתי גוהר – עורכת דין, עו"ד מומחית בתחום בעלת ניסיון רב בניהול תיקי גירושין – גם מורכבים ביותר מומלץ לפנות אליה לליווי בהליך גירושין או לקבלת כל ייעוץ ממוקד בעניין הספציפי שלכם.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ייפוי כח מתמשך

ייפוי כח מתמשך העתיד שלך בידיים שלך באמצעות ייפוי כח מתמשך, שהינו הסדר משפטי חדשני המאפשר לכל אדם כשיר מעל

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!