077-2307771

כיצד לבחור עורך דין מומחה לגירושין

תהליך גירושין הוא נושא מורכב ויש לו הרבה משמעויות והשלכות. ככל שזוג מעוניין להתגרש ובפרט כאשר יש ילדים קטינים בבית חשוב מאוד להיות מלווה ב עורך דין מומחה לגירושין עם נסיון רב בתחום.

עורך דין בעל ניסיון רב יבטיח ללקוח את המענה המשפטי הטוב ביותר לרבות התנהלות בערכאות השונות וחשיבות מירוץ הסמכויות. עורך הדין ימליץ ללקוח באיזו ערכאה עדיף לו שיידונו הנושאים השונים , על איזה דברים ניתן לוותר בהליך ועל איזה דברים אסור להתפשר בשום אופן.

במה עוזרים השירותים של עורך דין מומחה לגירושין?

כאמור, הנוכחות של עורך דין הינה חשובה ביותר הן בהליך גירושין והן בכתיבת הסכם גירושין וניהול מו"מ וזאת על מנת לשמור על זכויות הלקוח וניהול ההליך על הצד הטוב ביותר.

גם אופן ניסוח הסכמי הגירושין הוא קריטי , ההסכמים צריכים להיות מנוסחים באופן משפטי ולכסות את כל המחלוקות בן בני הזוג על מנת שלא ימצאו את עצמם באופן קבוע נלחמים בבתי המשפט.

גם בהסכמים חשוב ששני הצדדים יהיו מיוצגים על ידי עו"ד על מנת שלא יווצר מצב בו הצד שאינו מיוצג עלול למצוא את עצמו מקופח ולא מקבל את מה שמגיע לו בחלוקה של הרכוש המשותף, הכספים שיש לבני הזוג או החשוב ביותר – זמני השהות עם הילדים.. עורך הדין יידע בדיוק מה יכול להיות נכון ומתאים לכל לקוח ולקוח.

 

החשיבות של בחירת עורך דין

כאשר מבינים שיש צורך מיידי לשכור את השירותים של עורך דין חשוב לבחור אותו או אותה בקפידה למרות שאולי מדובר במצב של לחץ בזמן. חשוב להתרשם מהניסיון שיש להם בתחום, מהצלחות שהם השיגו עבור הלקוחות שלהם, בעיקר במקרים של חילוקי דעות קשים ומאתגרים והתמודדות עם תהליך לא פשוט שכולל אווירה שלילית ולוחמנית או רצון של הצד השני להתנגח ולהתנצח בכל מחיר.

עו"ד אתי גוהר היא עורכת דין לענייני משפחה וגירושין ומציעה לכם שירות מקצועי ברמה גבוהה ובצורה שתתאים ספציפית לכם ולמקרה שלכם.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין מזונות

עורך דין מזונות מזונות ילדים עפ"י דיני המזונות בישראל, חובת המזונות שחב הורה כלפי ילדו נקבעת עפ"י דתו של ההורה.

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!