077-2307771

גירושין שמנוהלים במקצועיות – עם עורך דין מומחה בתהליך

גירושין הם עניין מורכב ובשל ההשלכות שיש לכל תהליך גירושין על מהלך החיים של האנשים שמעורבים בו – חשוב מאד לשכור שירותי עורך דין מומחה לגירושין שיש לו ניסיון רב והוא יידע להנחות את הלקוחות שלו, שכן בדרך כלל עבורם יהיה מדובר בפעם הראשונה שהם מתגרשים ובניגוד אליו הם לא יודעים מה לעשות ומה השלבים בתהליך. עורך הדין מכיר את התהליך, יודע לאילו הסכמות צריך להגיע, יידע לנווט בתהליך באופן אישי עבור כל לקוח או לקוחה שהוא מלווה וכמובן שכל תהליך מתקדם ומתנהל בצורה ייחודית ופרטנית. כל אדם הוא עולם ומלואו ובשל כך גם תהליך הגירושין יהיה ייחודי.

החשיבות של בחירת עורך דין מומחה לגירושין

יהיה זה בלשון המעטה לומר שאין זה מומלץ לנהל הליך גירושין ללא עורך דין מומחה לגירושין צמוד שמייצג את הלקוח ודואג לאינטרסים שלו. עורכי דין יכולים גם להתנהל בערמומיות ואם יהיה מולם צד לא מיוצג הם בהחלט עלולים לנסות לנצל את חוסר הידע שלו בנוגע למה מגיע לו או מה צריך לקרות בכל שלב ושלב. בזכות ייצוג מקצועי המבוסס על ידע רב וניסיון עשיר אותו לקוח יכול להיות שקט ורגוע שעורך הדין שלו מגן עליו, דואג לכל פרט שקשור בתהליך וכמובן מוודא שהתהליך מתבצע בצורה ישרה, הגונה והוגנת.

איך לבחור את עורך הדין הנכון?

כאשר מחפשים עורך דין מומחה לגירושין חשוב לשים לב לניסיון שלו בתחום זה ולוותק השנים  ולראות שאכן מדובר בעו"ד שייצג בהרבה תיקים מסוג זה.  יש מקרים שזורמים בצורה טובה וחלקה יותר ולעומתם יש הליכים מאתגרים יותר שכרוכים בפתירת מחלוקות ויישוב סכסוכים. ככל שלעורך הדין יהיה יותר ניסיון כך הוא יוכל להציע פתרונות או מענה לכל אתגר שמתעורר וכך לייצג את הלקוח שלו בצורה הכי טובה שיכולה להיות. עורך דין בעל ניסיון ומומחיות יכול לעשות את ההבדל עבור הלקוח שלו.

אם אתם מחפשים עורכת דין בעלת ניסיון רב ועשיר בליווי הליכי גירושין מומלץ לפנות לעו"ד אתי גוהר בעלת ניסיון רב שנים.

לייעוץ ראשוני התקשרו: 077-2307771

או השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עו"ד ירושות
עו"ד ירושות

צוואה וירושה תחום דיני הירושה מוסדר בחוק הירושה, התשכ"ה 1965. חוק זה קובע את הכללים המשפטיים השונים הנלווים לסוגיית העברת

קרא עוד »
קטין נזקק
קטין נזקק

הנחת היסוד שכל קטין, כלומר ילד או נער עד גיל 18 גדל ומטופל על ידי ההורים שלו במסגרת משפחתית נורמטיבית,

קרא עוד »
לפתיחת הצ'אט
💬 צריכים עזרה?
דברו איתנו בוואטסאפ!